понедељак, 26. фебруар 2018.

VOLITE LI SLADOLED?





Konačno je počeo da pada sneg.

Neko mi zvoni na vratima i ja ih ,preskačući Bebu i Cezara,otvaram i susrećem se sa nasmejanim licem svoje drugarice.

Ona skida kapu,trupne dva-tri puta nogama i ulazi u kuću.Spušta na sto kesu i uz jedno "Brrr..." mi kaže da donesem činijice i kašičice pa da jedemo sladoled od čokolade i vanile.

I tako mi sedimo u toploj sobi dok napolju veje sneg, i umesto  da pijemo kafu kao obično,jedemo sladoled i sećamo se da smo kao deca jedva čekale da prodje zima i proleće pa da dodje leto da jedemo sladoled jer se nekada sladoled jeo samo leti.




Sada sladoled imaš cele godine,i paradajz,papriku pa čak i groždje.

Stalno imaš i nikad ne čekaš da nešto dodje,pa se više i ne raduješ sladoledu usred zime.Sad možeš da kupiš kad hoćeš i koliko hoćeš i to raznih vrsta.

Samo udješ u samouslugu i izabereš.



Dok se sladoled u činijicama polako topi a ja ga mešam kašičicom,pitam se zašto mi baš i ne prija kad sam kao dete maštala da jedem sladoled dok pada sneg.

Možda zato ovaj ,iako je mnogo bolji,nije tako sladak kao onaj nekada jer možeš da ga kupiš i jedeš kad god hoćeš?


Нема коментара:

Постави коментар